fredag 7 juni 2013

Emmaboda


Hej!
Förlåt för att jag inte uppdaterat under de senaste dagarna. Men för att vara ärlig så brukar ju inte min uppdatering vara så bra.. 
Men ja. Den här helgen är ju en långhelg. Igår var det Sveriges nationaldag och idag blir det en klämdag. Två lediga dagar har redan gått och det är bara fredag. Fast jag tycker att det redan känns som om det är sommarlov. Men det är bara en riktig skoldag kvar. 

Igår åkte jag och familjen upp till farmor och farfar i Emmaboda. Jag känner mig ganska dålig och har gjort det hela dagen. På förmiddagen gick jag, Christine, Saga och Filip till kemikalien. Det är en liten affär som finns här i Emmaboda som har allt från kuddar till nagellack. Jag köpte en parfym åt Anna, nämligen en Glee-parfym eftersom hon är Glee galen och inte hittat en sån parfym någon annan stans. Jag köpte också ett doftljus som kommer passa jättefint i mitt rum. 

På eftermiddagen gick Saga och jag en ganska lång promenad i skogen. 
Dagen avslutades med en begravning för en liten pilfink som vi hittade i trädgården. 

Nu ska jag anordna något smak-test för Saga och Carl. 

1 kommentar:

Tack för att ni lämnar en kommentar! :D