torsdag 13 juni 2013

Skolavslutning!

Hej! 
Igår så slutade jag skolan! Så otroligt skönt! Jag ser verkligen fram emot ett långt lov där jag ska sova länge och inte behöva lägga en ända tanke på läxor. Jag tycker ändå att jag förtjänar det.

Efter avslutningen igår åkte jag till Emporia med Tea, Sandra och Anna. Där träffade vi Emma och Wania och vi åt lunch på jensens bøffhus. Mycket gott och jag blev väldigt mätt haha. 
Sen kom Ida och då åkte vi hem till Wania. 
På kvällen grillade vi, åkte rullor och satt och pratade. Jag och Tea blev lite firade också. Jag fick en Ralph Lauren parfym! 
Sen gick vi och la oss i ett tält. Det var väldigt trångt och väldigt varmt så jag sov inte så bra. 

Idag gick vi upp redan innan sju för att åka till en filminspelning där vi var statister. 

Nu är jag på en studentfest så jag borde vara lite social. Fast jag känner ingen.. 
Men hejdå. 


Mobilbilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att ni lämnar en kommentar! :D