tisdag 25 juni 2013

You are my cup of tea

Godmorgon!
Idag sov jag också väldigt länge vilket var skönt men nu känns det lite bortkastat. 
Jag tänkte ha en sommar-städning i mitt rum nu för det lär behövas. 

Förresten, jag har börjat fundera på att byta blogg. Jag tror inte att jag vill ha den här bloggen längre. Allt känns så fult och jobbigt. Speciellt med bilderna då jag inte kan få ha de så stora som jag vill och kvalitén försämras. Däremot så känns det så svårt med koder och allt som dom har på blogg.se osv. På blogspot är allt mycket enklare. Fast också mycket fulare.
Jaja, jag får helt enkelt se hur jag gör. Men om jag skulle byta så finns det väll ingen bättre tid än nu på sommarlovet när jag har så mycket tid.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att ni lämnar en kommentar! :D